logo Facebook
i slova jsou činy

V HbbTV lze už nakoupit programaticky i největší bannerový formát

08. listopadu 2017 06:00 / autor: Jan Mrzena

Programatická síť R2B2 Multiscreen je aktuálně bohatší o nejnovější a zároveň největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat. XXL Banner má vzhled ve tvaru písmene L a je ukotven k levému dolnímu rohu. Reklamní sdělení se zobrazí na 10 vteřin, přičemž aktuálně vysílaný pořad vysílání zmenší o 25 %. Banner tak nabízí dostatečný prostor pro kreativitu. Formát je díky své velikosti na televizní obrazovce prakticky nepřehlédnutelný.

Bannerové formáty jsou v programatické HbbTV reklamě těmi nejoblíbenějšími. „Podle posledních výsledků z našeho RTB Indexu dosahují bannerové formáty CTR téměř 3 %. Se zajímavou kreativou či využitím retargetingu pak kampaně dosahují CTR mezi 4 až 5 %, což je výrazně vyšší hodnota ve srovnání s průměrem displayových kampaní na Internetu,“ říká Aleš Sekanina ze společnosti R2B2.

Samotné investice do programatické HbbTV reklamy se výrazně zvyšují. „V říjnu letošního roku jsme zaznamenali trojnásobný růst investic oproti loňskému roku. Zadavatelé začínají tento reklamní kanál pravidelně zařazovat do svých online kampaní,“ dodává Sekanina.