logo Facebook
i slova jsou činy

Zprávy a diskusní pořady lámou rekordy sledovanosti

24. března 2020 07:00 / autor: Jan Mrzena

Čísla sledovanosti potvrzují zájem občanů České republiky o aktuální zpravodajství, diskusní pořady a speciály velkých televizí. Například VELKÉ ZPRÁVY v neděli 22. března sledovalo na Primě letos rekordních 898 tisíc diváků 15+ (share 20,71 %). Rekordní je zájem o UDÁLOSTI, nejvyšší absolutní sledovanosti na kanálech ČT1 a ČT24 relace dosáhla v sobotu 21. března s 1,696 milionu diváků starších 15+ (share 38,24 %).

Hosty nedělní (22.3.) PARTIE byli na Primě ministr zdravotnictví Adam Vojtěch a šéf ústředního krizového štábu Roman Prymula. Debatu si nenechalo ujít 483 tisíc diváků 15+ (share 19,05 %). Jednalo se tak o druhý nejsledovanější díl pořadu od roku 2014. OTÁZKY VÁCLAVA MORAVCE s Janem Hamáčkem, Martinem Červíčkem a Radimem Fialou v České televizi (22.3.) se staly nejsledovanějšími za posledních čtrnáct let. Diskusi na kanálech ČT1 a ČT24 sledovalo 1,021 milionu diváků 15+ (share 37,37 %). Toto vydání Otázek Václava Moravce se stalo čtvrtým nejsledovanějším vydáním v historii vysílání pořadu a zároveň nejsledovanějším od roku 2006. Druhá část vysílaná na ČT24 od 13 hodin dosáhla sledovanosti 676 tisíc diváků 15+ (share 22,98 %). Jednalo se o vůbec nejsledovanější druhou část OVM od zahájení jejího vysílání v roce 2006.

Publicistický speciál NOVA JE S VÁMI zaujal od prvního uvedení cca 700 tisíc diváků. Nova ho bude dál vysílat hned třikrát týdně – v pondělí, ve středu a v pátek. Koronavirové speciály Jaromíra Soukupa zařazuje také TV Barrandov.

Vzhledem k aktuální situaci v České republice drtí čísly komerční konkurenci veřejnoprávní Česká televize. Po celý minulý týden byla nejsledovanější v průběhu celého dne, o víkendu navíc i v hlavním vysílacím čase. Souhrnný celodenní share 15+ všech kanálů České televize se pohyboval mezi 33,3 a 38,4 %. Diváci sledují také tříhodinový vzdělávací formát pro děti (každý všední den dopoledne na ČT2). Minulý týden jej sledovalo v průměru 84 tisíc dětí ze skupiny 4-12 let, při podílu na sledovanosti 43,68 %.

Informace s využitím dat ATO – Nielsen Admosphere poskytla vedoucí korporátní a interní komunikace FTV Prima Gabriela Semová a tisková mluvčí České televize Karolína Blinková.