logo Facebook
i slova jsou činy

MediaGuru: R2B2 rozšířila ve své síti možnosti nativní reklamy

21. dubna 2017 11:13



Společnost R2B2, která se zabývá vývojem pro programatický nákup reklamního prostoru a jeho správou, upravila formát nativní reklamy v rámci své sítě prémiových webů. V nové podobě má mít schopnost splynout s obsahem webu a působit nerušivě.

„K vylepšení nativní reklamy v naší síti nás vedl její velký potenciál. Dle výzkumů ji vidí návštěvníci webů častěji, konkrétně o 53 % více než displayovou reklamu. Na americkém trhu se během 4 let očekává, že 74 % investic do reklamy bude tvořeno právě nativní reklamou,“ sdělil Martin Čelikovský z R2B2.



Inzerenti mají mít možnost k jedné reklamě nahrát tři velikosti obrázků a až deset kombinací textů o různých délkách. Původně bylo možné zvolit dva obrázky a pouze jednu kombinaci textu. „Tímto nastavením dokáží inzerenti přizpůsobit reklamu zhruba 97 % reklamních ploch pro nativní reklamu, které nabízíme,“ dodal František Bauma, vedoucí vývoje produktu R2B2.

-mav-