logo Facebook
i slova jsou činy

Rada České televize bude řešit činnost marketingu, komunikace i divize Výroby

05. listopadu 2018 05:00 / autor: Jan Mrzena

Ve středu proběhne 18. letošní zasedání Rady České televize. Radní mají na programu diskusi hned o třech zásadních úsecích. Oproti předchozím rokům však zatím nejednali o rozpočtu České televize na rok 2019. Zatím není jasné, jestli se na program dostanou osobní iniciativy některých členů rady. Podle dvou radních (přáli si zůstat v anonymitě) „ožila“ komunikace mailem i telefony. Atmosféra v radě houstne, patrná je nervozita z obav o možné neschválení výročních zpráv zaparkovaných v Poslanecké sněmovně. Situaci umocňují i některé další účelově cílené invektivy. Vychází převážně z osobní nespokojenosti konkrétních politiků, jejichž střílení na Českou televizi zpravidla nahrazuje absenci vlastní práce.

„Novináři a politici se navzájem sebe bojí a nerozumí si. Já jsem to nedokázal vysvětlit ani svému tátovi, ani kolegům z klubu ANO, že novináři nejsou placeni jejich nepřáteli, aby o nich zveřejňovali špínu. Svým kolegům novinářům jsem zase nedokázal vysvětlit (a je to asi moje chyba, ale já to ještě dokážu), že ne všichni politici jsou totální zm…i (jak by řekl pan prezident), kteří se snaží jenom obohatit, krást a dělat ničemnost,“ popsal pro Česká média vlastní zkušenosti novinář a spisovatel, bývalý předseda volebního výboru, Martin Komárek.

Rada se podrobněji seznámí s činností úseku marketingu a self promotion (ředitelka Denisa Kollárová) a úseku komunikace a vnějších vztahů (ředitel Vít Kolář). Radní budou řešit také činnost klíčové divize Výroby, která řídí Václav Myslík. Na programu budou také tradiční informace generálního ředitele a balíček výstupů ekonomické kontrolní činnosti Dozorčí komise.